glasnet-kaatsheuvel-glasvezel
Nieuws
Onderhoudswerkzaamheden 9 & 10 mei 2019

ParkNed zet weer een belangrijke stap in het verder optimaliseren van de kwaliteit van haar netwerk.

<lees verder>

Onderhoudswerkzaamheden 16 november 2018

CrossNetworks zal onderhoudswerkzaamheden uitvoeren aan haar netwerk.

<lees verder>

Privacy Statement

In het kader van de nieuwe privacy wetgeving is binnen het bestuur van Glasnet Kaatsheuvel de nodige stappen gezet.

U leest hier het privacy statement zoals dat is opgesteld voor Glasnet Kaatsheuvel.

<lees verder>

Vervolg op gepland onderhoud – 17 op 18 oktober 2017

 

De werkzaamheden aan het netwerk van Parkned voor de uitbreiding van additionele infrastructuur zijn goed gevorderd en bijna afgerond afgelopen woensdagnacht.
<lees verder>

<archief>

Aanleg Glasnet Kaatsheuvel van start

Zoals eerder gecommuniceerd en zoals u waarschijnlijk al gezien hebt is de schop de grond in gegaan voor de aanleg van Glasnet Kaatsheuvel!

Goed nieuws! Tijd om u bij te praten over de ontwikkelingen en het vervolgproces! 


Planning en vervolg
De schop is de grond in gegaan, zoals te zien is op de foto’s.

7f42a6f8-bdd9-4752-b96c-39ace57ffe6e-original

Glasnet Kaatsheuvel

Zoals aangegeven zal aannemer BAM contact met u opnemen om de werkzaamheden af te stemmen.

 

Standaard wordt de glasvezel kabel bij u binnengebracht in de meterkast.
Voor het daadwerkelijk installeren en ingraven van de glasvezel kabel hoeft
u niets te ondernemen, u wordt gebeld.

Het vervolg gaat in 2 stappen:

 

Stap 1 is de grondboring richting uw pand;

 

Stap 2 is de afwerking van de vezels in uw pand.
Deze 2 stappen staan gepland voor de komende weken. Naar verwachting is alles opgeleverd per medio november 2015.
Daarna begint het proces van aansluiten van het glasvezel modem.

 

Selectie provider

Het grote voordeel is dat u op het netwerk van Glasnet Kaatsheuvel
zelf kunt kiezen welke dienstenleverancier u wenst in te schakelen.
Dit biedt u alle vrijheid en maakt het financieel aantrekkelijk!  Geen monopolie van bijvoorbeeld KPN, Ziggo, etc. maar de beste
kwaliteit voor de beste prijs  en goede service en kwaliteit!  Wij kunnen ons echter voorstellen dat het niet altijd gemakkelijk is een keuze te maken uit de vele aanbieders die er zijn.

 

Deze keuze dient u wel te maken!
Anders kunnen wij geen werkende oplossing opleveren.

 

Wij kunnen u hierbij ondersteunen, mocht u hier behoefte aan hebben. Neem gerust contact met ons op om te helpen bij uw keuze voor een provider.

 

Enkele diensten waar u uit kunt kiezen zijn:

* Internet Telefonie (Voice over IP)

* TV Alarm systemen

* Toegang systemen Pin verbindingen

* Camera systemen Data opslag (geen grote servers meer in het eigenpand)
ParkNed is de partij die zorgt dat de glasvezels geactiveerd worden (belicht, ready to use.)

 

Opzegging lopende contracten met internetleveranciers en dergelijke U dient zelf zorg te dragen voor opzegging van uw lopende contracten. Uw nieuwe dienstenleverancier kan u hier verder over informeren.

 

Single point of contact in geval van een storing

Voor de goede orde vermelden wij u nog het proces van ondersteuning. Indien u vragen heeft over het functioneren van de verbinding, is uw provider altijd uw eerste aanspreekpunt.

 

De provider staat in contact met de operator (ParkNed) en ParkNed staat in contact met de aannemer (BAM).

Het modem dat geleverd wordt staat onder beheer van ParkNed. Dat betekent dat er meldingen gegenereerd worden bij het eventueel niet of niet goed functioneren van het modem of de verbinding.

 

Dit versnelt het proces van beantwoorden van de vraag.

 

Glasnet Kaatsheuvel stelt speciale stickers ter beschikking die u aan kunt brengen op uw modem. U heeft dan altijd de juiste contactgegevens bij de hand in geval van een storing.

 

Facturatie

De facturatie van de maandelijkse abonnementskosten gaat in bij in gebruik name van de verbinding. U ontvangt een factuur per kwartaal vooraf.

Ongeacht de ingebruikname van de verbinding, worden de maandelijkse abonnementskosten per 01-07-2016 altijd in rekening gebracht.
De facturatie wordt verzorgd door Hanneke Heetkamp en de facturen worden zo veel mogelijk per e-mail naar u verstuurd.
De factuur voor de eenmalige aansluitkosten is afgelopen week door Hanneke Heetkamp verstuurd.

 

Automatische incasso

Glasnet Kaatsheuvel wil de administratieve kosten laag houden. Om het proces van facturatie en incasso snel en soepel te laten verlopen, zal dit zo veel mogelijk via een automatische incasso procedure worden afgewikkeld.
Ons verzoek is dan ook om de automatische machtiging in te vullen en aan ons te retourneren via info@glasnetkaatsheuvel.nl

 

Heeft u nog vragen?

Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

 

Heeft u huurders in uw pand met interesse om aan te sluiten op Glasnet Kaatsheuvel? Dit is mogelijk, laat het ons dan weten.

De voordelen op een rij:
  • Zeer hoge snelheden
  • Makkelijker uit te breiden
  • Up- en download snelheid zijn gelijk
  • Eindeloze toepassingsmogelijkheden
  • U kunt zelf naar wens uw abonnement samenstellen
  • Directe koppelingen met snelheden van 1 gigabit/s mogelijk
  • U kunt blijven innoveren met uw bedrijf
  • U bent klaar voor de toekomst!
Bereken hier uw aansluitkosten

Plattegrond van
Glasnet Kaatsheuvel
<klik hier>
Glasnet Kaatsheuvel
Kuiper 5 | 5253 RJ Kaatsheuvel
Telefoon: 0416-241771
Mail: info@glasnetkaatsheuvel.nl
sluiten